پیوندهای مفید

دنبال کننده ها

با پشتیبانی Blogger.
شركت بالا تر از اين كه دوست دارد عام باشد و از خواص بدون فايده نباشد اما اعلام ميكند خود را :
( با لهجه يك هندى انگليسى اهل خمين و ساكن جهنم )
يك: اگر باشد كسى بالا تر ين پس بايد توى دهن بزند ، ملت تعيين كند . ملت بالا مقام ميخواهد نه خر كه اقتصاد بداند
دو : تمامى متن بالا تر از اين را نوشته است مشائى كه ميخ َبشه َبره تو چيش حسود!
سَيم: اين نباشه كه كسي مدعى فلان باشه و فلان. بالاترين از اين هم باشه باز تو دهنش ميزنم اين ملت بزرگوار
بعد از سيم : چه تكليف زرگر را تعيين بكنن يا نه بايد زده شود گردن مسگر را ، من مسگر تعيين ميكنم . دشمن نه در مسكو و نه در واشنگتن است دشمن در تهران نيست دشمن در خاوران است از براى ما . بالاتر از اين كار بر متعهد ميخواهد . كار بر كه براندازى ميخواهد ما توى دهن حساب اين كاربر ميزنيم ما قلم پاى آى پى او را خرد ميكنيم .

شما اقايان "امو نياك" خاطر جمع باشيد
اين ملت حزب الله جمع ميكند اين قلمهاى مفسد را . اينقدر انقلابى نبود يد از اول كه غائله درست شد در بالا تر از اين . اگر از اول مكتبى بوديد و ناب بوديد و نا باب كه هستيد ، يك كمى بيشتر بوديد ، جرات نميكرد اين ضد انقلاب لانه كند در شما و از پشت سنگر شما تفنگ پرتاب كند به سمت روحانيت محترم و تجار محترم و اين رونوشت من كه از دست عليل است و يك تن نا جور دارد و من از كودكى او را كرده ام بزرگ.
اينها همه اش فتنه است . اين منافقين كه خرمنهاى كشاورزان را در تهران بزرگ اتش ميزنند هنوز ، هم اين ها بودند كه اب كوير را خشك كردند و ريختند به درياى خزر. اينها از اول هم با ما بد بودند ، قصد فريب ما را داشتند اما ما إغفال نشديم به همت همين رونوشت كه مثل ملت است از براى من . ان قبلها كه به يكى گفتم اميد امت و من است حسابى إغفال شد و حال گرفت از بنده.
اما اين ناقص از من خون خوار تر است و در خدمت تجار محترم است و سپاه را كرده است بزرگ. و سرداران محترم سپاه پسر ان او را كرده اند بزرگ و قفل مملكت هستند در راه كفر آميز ازادى . هى ميگن ازادى هى ميگن برابرى ، طبقه نباشد ، يعنى ما همه حيوان باشيم . چهار پا طبقه ندارد . هزار پا هم طبقه ندارد . البته من توى دهن هزارپا ميزنم . من تعيين ميكنم بالا تر از اين بايد چاه شود از براى افعى كه دوست من است . من افعيها كرده ام بزرگ . خداوند همه افعيها را در بالا تر از اين سلامت نگاه دارد كه زهرشان را به مخالفين نظام ميريزند . اين نباشد كه مردم مخالف ما جاي حرف داشته باشند كه رو نوشت من ستاد مبارزه با حملات سايبرى درست كرده و بالا تر از اين بسيج سايبر ى است و بيست ميليونى است . يعنى قيمت خود فروشى اين است نه ارتش بيست و چند ميليونى . خداوند متعال بدهد به همه صبر از براى فتنه ها كه در راه هست .
تكبير ، خفه بكند بالا تر از اين دشمنان ما را . باز هم تكبير