پیوندهای مفید

دنبال کننده ها

با پشتیبانی Blogger.

به نام آزادی
به نام مردم ایران
با سلام به اشرفیهای قهرمان و به شما خانمها و آقایان و هوداران مقاومت ملی
شب گذشته با یکی از کادرهای مقاومت در باره شروع کار آقای شهید گزارشگر ویژه حقوق بشر در باره ایران صحبت کردیم. در باره فایده این نظارت بین المللی بحثی نیست. حداقل اینکه اطلاعات مربوط به تجاوز مستمر باند جنایتکاران حاکم بر میهن ما متمرکزتر جمع و جور می شود. بجای اینکه ایرانیان به مراجع گوناگون مراجعه و شکایت کنند آنرا مستقیما به مسئول مربوطه میرسانند. گزارش مستندتر خواهد شد سوال واقعی این است که ملل متحد بعد از ۵۷ بار محکومیت این رژیم چه می خواهد؟ اساس این رژیم برجنایت است. جنایت تنها ناشی از تجاوز مامورین نیست بلکه اجرای قوانین این رژیم جرم است .
این جنایات نهادینه شده است. اعدام  شکنجه٬ سنگسار٬ چشم در آوردن٬ دست بریدن٬ تبعیض بین زن و مرد٬ بین مسلمان و غیر مسلمان٬  بین شیعه و سنی٬ بین آنهائی که ولایت فقیه را قبول دارند و آنهائی که قبول ندارند  ازدواج قانونی بچه ها در ۹ سالگی قمری٬ شلاق زدن٬ مجازات اعدام کودکان٬ نداشتن حق بیان ٬ منع فعالیتها و اجتماعات و سندیکاها و...... اینها همه اجرای قوانین نظام است. راه حل برای ما دو تا نیست یکی است نابودی رژیم.  البته این وظیفه ما ایرانیان است بشرطی که بند از دست و پای ما بر دارند. باید پرونده این تجاوزهای نهادینه شده را برای اخراج رژیم از ملل متحد به شورای امنیت احاله دهند .
تا این رژیم و قانون اساسی آن وجود دارد کاری نمیتوان کرد. آخر ملل متحد نمیتواند از یک دولت بخواهد به حاکمیت قانونی خود خاتمه دهد اجرای قوانین این نظام یک جنایت است.
  ام الفسادباز هم در دعوای گرگهای عمامه دار از یک دزدی سه هزار و چهار صد میلیارد تومانی رو نمائی شد.  رئیس بانک ملی٬ متهم اصلی هم روز روشن رفت به کانادا. مجلس می گوید دولت مقصر است. یادمان باشد که رئیس مجلس در زمان مدیریت صدا و سیما از طریق کمیسیون تفحص مجلس مورد بازرسی قرار گرفت و از ۵ حساب بانکی آن دستگاه، حدود ۵۰۰ میلیارد تومان در سال ۷۸ دزدی کرده بود در صدا و سیما. طبق همان گزارش بیش از صد حساب بانکی داشت. پرونده به دادگستری اسلامی فرستاده شد تا به خاک سپرده شود . هیچ خبری از آن پرونده نیست
احمدی نژاد تهدید میکند که دهها هزار سند از ۳۲۰ عضو هیات حاکمه دارد که رو میکند
خود احمدی نژاد متهم است به دزدی میلیاردی از پول نفت. بعد از اینکه اعلام کردند که شخصی که صاحب شرکت سرمایه گذاری بود را دستگیر کردند تازه معلوم شد که آدم دستگیر شده سه سال قبل مرده است . لاریجانی رئیس قوه قضائیه اسلامی از جنگ سخت با صاحبان قدرت که مانع رسیدگی هستند صحبت میکند اما نام نمی برد. معاون احمدی نژاد بنام رحیمی که رئیس مبارزه با مفاسد هست خودش در پرونده معروف به حلقه فاطمی پدر خوانده است.  حالا طرفین شروع کردند به پائین کشیدن فتیله برای اینکه ام الفساد مصون بماند.  ام الفساد هم همان خامنه ای می باشد . سی سال است کسی به حساب موقوفات آستان قدس،  حساب سپاه پاسداران،  امداد امام،  بنیاد مستضعفان و........ رسیدگی نکرده. اجازه بدهید فقط به یک قلم آن اشاره کنم که رسما لو رفته. در نوشهر مسئول بنیاد مستضعفین از دهانش پرید و در رسانه ها منعکس شد که سرمایه املاک بنیاد بیش از ۵۰ هزار میلیارد تومان است که همه در دست دزد بزرگ، خامنه ای است

این ثروتهای باد آورده مربوط به کشوری است که ۸۰ در صد مردم آن زیر خط فقر هستند
                                          
ضد حمله ارتجاعکنفرانس دفاع از حقوق اشرف با حضور ایرانیان و هواداران مقاومت همراه سخنرانی خانم رجوی پارلمانترهای سویس وشخصیت های گوناگونی که از آمریکا امده بودند باز هم رژیم را دستپاچه تر کرد. کنفرانس مفتضح انجمنهای غیردولتی رژیم در همان روزها در مقر اروپائی ملل متحد برقرار شد. آنها که میلیاردها دزدی میکنند و سرشان به آخور دلارهای نفتی بند است با بسیج کلیه امکانات خود تعدادشان در ملل متحد از تعداد انگشتان یک دست کمتر بود.

ناچار خامنه ای نوکران عراقی خود را در تهران به خط کرد همه دیدیم که وزیر مالکی دستهای خامنه ای را بوسید در همان حال احمدی نژاد با سخنرانی احمقانه اش یک بار دیگر انزوای این نظام را در صحنه ملل متحد به نمایش گذاشت و سالن خالی شد.

رئیس جمهور آرژانتین در همان سالن در خواست کرد که قاتلان لانه کرده در کابینه احمدی نژاد یعنی وحیدی وزیردفاع اورا را به دادگستری بوینس ایرس تسلیم کند .  در چنین شرایطی باید بیش از پیش بیدار باشیم٬ باشید و باشند. شرایط داخلی خامنه ای او را مجبور به ماجرا جوئیهای جدیدی خواهد کرد.تا او بر سر کار است نه خودش امنیت دارد و نه هیچ ایرانی.
                                                                
قیم فلسطینی هادر قرون اخیر هیچ کس به اندازه جمهوری اسلامی مسلمانها را نکشته و فتنه انگیزی نکرده است به جنگ ایران و عراق بنگرید خامنه ای که سنیان را مسلمان نمی داند و به انها در تهران اجازه احداث مسجد و عبادتگاه نمیدهد یکباره به یاد حفظ مسلمانها افتاد و انها را دعوت کرد به تهران بیایند تا فتنه جدیدی علیه فلسطینیها راه بیاندازد . با ایجاد انشعاب با تقویت حماس در فلسطین دشمنی با صلح در منطقه راه انداحتن حزب الله در لبنان تقویت تروریستها در عراق و افغانستان و دولت تروریست سوریه و حالا مخالفت با شناسائی بین المللی فلسطین و دولت قانونی ان و یهودی ستیزی میخواهد در انجا برای پیش برد طرح خودش رفراندوم راه بیاندازد رفراندوم چه ارتباطی با  مفهوم ولایت مطلقه فقیه دارد صلح و امنیت در خاورمیانه با موجودیت ولایت فقیه و ادعاهای ان در تضاد است چرا ایرانیها حق رفراندوم برای تعیین تکلیف خامنه ای ندارند.

دگرگونی وسبزالهی هاحسین حاج فرج دباغ که او را دکترسروش می نامند و مجله دی سایت او را اندیشمند ایرانی میخواند به این نشریه گفته خواسته های ما در قالب قانون اساسی جمهوری اسلامی قابل تحقق است .... اما رژیم انچنان بسته است که هر نوع دگرگونی به انقلاب منجر میشود .فوریه . ۲۰۱۰
هفته گذشته جبهه مشارکت اسلامی که هدف خود را مصون سازی نظام از سقوط اعلام کرده بیانیه داد که بگوید از ابتدای استخراج نفت ایران تا امروز هزار میلیارد دلارفروش داشته که نصف آن در شش سال اخیر به دست احمدی نژاد رسید و دستپاچه است که چپاولهای اخیر به نابودی کشور وبراندازی جمهوری اسلامی میانجامد.
در چنین شرایطی است که سبزاللهیهای بازوی اجرایی رژیم خونریز و غارتگر در خارجه شده اند وامضا جمع میکنند تا برای سفیر باتلر پیش خدمتی کنند.

اجازه مقاومتاینها همه میوه سیاست مماشات است . اجازه می خواهم جمله ای از آقای ریگان را به خاطرتان بیاورم.
«تروریست ها بدانند اگر  قوانین رفتار بین المللی نقض شود رویه ما تلافی سریع و موثر خواهد بود همگان بدانند که صبر ما هم حدی دارد» ...۳۰ ژانویه .۱۹۸۱

این حرف بود اما در عمل ما رسوائی ایران گیت و داستان انجیل و کیک و کلت را دیدیم لجاجت بخشی از وزارت خارجه امریکا در مقابله با تصمیم دادگاههای واشنگتن، لندن، پاریس و..... تصمیمات چهارگانه دادگاه عدالت اروپائی، از سرطان ایران گیت به جا مانده است

هفته گذشته آقای دانیل بنجامین دستیاروزیر خارجه امریکا در مورد تروریزم گفته بدون شک رژیم ایران حامی تروریزم نه تنها در منطقه بلکه در جهان است .

آقای مارک تونر سخنگوی وزارت خارجه امریکاهم  گفته است در مقابل وحشیگریهای رژیم بشار اسد ظهور اعمال مسلحانه علیه این رژیم طبیعی است .

من نمیدانم وزارت خارجه امریکا از ما جه توقعی دارد؟ ما حق نداریم در مقابل وحشیگری اخوندها که حامی تروریزم
در جهان هستند بایستیم؟ باید از آنها اجازه مقاومت بگیریم تا مقامات مسئول در قتل عام زندانیان سیاسی را تسلیم عدالت کنیم و ملت آزاد شود؟
                                                                    
وظیفه ما
خانم ها و آقایان
امروز اشرف نوک پیکان مبارزه ملت ایران در مبارزه با رژیمی که ٨٠درصد مردم میهن ما را به فقر مبتلا کرده است می باشد
هفته گذشته اعلام شد که اهواز کثیف ترین هوای جهان را دارد جنگل های میهنی ما را نابود کرده اند دریاچه ارومیه وبختگان را به خشکی محکوم کردهاند خاکهای حاصل خیز ایران را هم به جزایر خلیج فارس صادر میکنند و فرسودگی خاک میهن وحشتناک است رکورددار اعدام٬ شکنجه٬ زندان٬ تن فروشی٬ اعتیاد  وبیکاری٬در جهان شده اند .
ما وظیفه داریم علیرغم پناهندگی٬ نداری٬ بیکاری ٬سرما٬ گرما ٬غربت و....مانند سی سال گذشته بایستیم .
اشرف را به اشرفی های ایران دانشجویان زنان کارگران اموزگاران و کارمندان پیوند بزنیم .
پیروز باشید.
 -------------------------------------------------------------
۱این مطلب سخنرانی محمد رضا روحانی است در صد و شصت و سومین روزتحصن ایرانیان وهواداران مقاومت است. دوم اکتبر٬ میدان ملتها ٬ ژنو٬ مقابل مقر اروپائی ملل متحد . این متن با حذف اصلاح والحاق ویراستاری شده واز گفتار به نوشتار درآمده است