پیوندهای مفید

دنبال کننده ها

با پشتیبانی Blogger.
اگر مدعی شویم مهمترین مشخصه و صفت خامنه ای وقاحت و بی شرمی اوست سخن به گزافه نگفته ایم. البته دستهای این آخوند به خون جوانان ایران آلوده است و شعار "خامنه ای قاتله" حقیقت محض است. هم او فرمان کشتار معترضین بی سلاح و بی گناه را در خیابانهای تهران و همه شهرهای ایران صادر کرده است و بی گمان لقب جنایتکار و "نسل کش" کاملا برازنده اوست. اما بازهم بنده ی نگارنده معتقدم که مهمترین مشخصه این آخوند جنایتکار همان وقاحت و بی شرمی اوست. در سخنانی که در نماز جمعه این هفته داشته آن بخشش که مربوط به اشرافیگری سران و دست اندرکاران نظام فاسد خمینی ساخته است، خواندنی و شنیدنی است.
به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس:
 "حضرت .... سیدعلی خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در ادامه خطبه‌های نماز جمعه این هفته تهران با اشاره به نقاط ضعف کشور، تصریح فرمودند: نقاط ضعف‌ها خطرهایی است که در سر راه ماست و در این مدت وجود داشته است.
ایشان افزودند: گرایش‌ دنیاطلبی، مادی‌گرایی، اشرافی‌گری و تشریفات گریبان برخی مسئولین ما را گرفت و یواش یواش قبح آن افتاد. رهبر معظم انقلاب در ادامه فرمودند: وقتی ما مسئولان اینطور شدیم، این سرازیر می‌شود به مردم. استفاده از ثروت به شکل نامطلوب که در برخی انسان‌ها به طور طبیعی هست، وجود داشت و متأسفانه اسراف و مصرف‌زدگی هم وجود دارد."

دزدیهای میلیاردی، از یک طرف سران نظام و همدستان خامنه ای را فربه و اشرافی کرده و از سوی دیگر بخش عمده ای از مردم ما بخصوص کارمندان و کارگران را به زیر خط فقر کشانده است، آنوقت این وقیح اعظم سخن از این می گوید که مردم هم به تبعیت از مسئولان دچار اسراف و مصرف زدگی شده اند. همان مردمی که ماه به ماه توان خریدن یک کیلو گوشت و یک کیلو میوه برای زن و فرزندشان ندارند. (که البته میخواهد بگوید که کمبودی هم اگر در بازارها وجود دارد ناشی از مصرف بیش از حد است و ربطی به تحریم ها ندارد).
از قول خبرگزاری حکومتی هرانا می خوانیم که پرویز احمدی پنجکی، رئیس انجمن بازنشستگان جامعه اسلامی کارگران گفته است:
"در حال حاضر با توجه به آمارهای موجود حدود ۷۰ درصد بازنشستگان تامین اجتماعی ماهیانه حدود ۴۰۰ هزار تومان حقوق دریافت می کنند. به گفته وی، برخی از نهادها و مسئولان، خط فقر در شهرهای بزرگ را مبلغی معادل دو برابر حقوق بازنشستگان عنوان کرده اند به همین دلیل می توان گفت که ۷۰ درصد بازنشستگان با حقوق فعلی چیزی پایین تر از زیر خط فقر هستند."
البته این مسئول هم همه حقیقت را نگفته. خط فقر دو میلیون تومان است و نه دو برابر حقوق ماهانه بازنشستگان. اما مگر میشود سران و مسئولان حکومتی در کشوری دزدیها و اختلاسهای میلیاردی و امکان رانتخواری داشته باشند و آنوقت فقر و فساد دامن اکثریت مردم آن کشور را نگرفته باشد. همین امروز در رسانه ها خواندیم که محمد ریشهری آخوند جنایتکاری که مدتی وزیر اطلاعات بوده و دستش تا مرفق به خون مبارزین و مجاهدین آلوده است با کم رنگ کردن نقشهای سیاسی خود در عرصه قدرت نظام، به قاچاق مواد مخدر روی آورده است و با توجه به مصونیتی که حکومت اسلامی برای وی قائل شده است مبادلات کلانی را در این رابطه انجام میدهد و از این راه سود سرشاری عایدش میشود.
مسئله اما این است که خامنه ای جنایتکار برای پوشاندن و کتمان فقر و فساد فراگیر در کشور که حاصل حکومت دیکتاتوری مذهبی خمینی و خود اوست، دارد نعل وارونه می زند و با وقاحت و پررویی مشکلات اقتصادی کشور را هم به گردن مردم می اندازد. در حالیکه خود او بیش از همه ی دست اندرکاران از آنچه در زمینه اقتصادی در کشور می گذرد با خبر است. خود او صاحب اختیار چندین بنیاد غول آسا از جمله بنیاد مستضعفین است که درآمد سالانه و بودجه شان از بودجه کشور هم بیشتر است. خود اوست که اجازه داده سپاه پاسداران و سرکردگانش و آخوندهای حامیش از قبیل همین ریشهری به ثروتهای میلیاردی برسند. و مگر از یک دیکتاتور خونریز جنایتکار جز این میتوان انتظار داشت؟
الف. آرامی
۱۵ بهمن
۱۳۹۰





Blog Archive