پیوندهای مفید

دنبال کننده ها

با پشتیبانی Blogger.
خبرهای رسیده حاکی از مجازات یک افسر بلندپایه ارتش بشار اسد توسط نیروهای ارتش آزادی سوریه در منطقه دمشق می باشد. همچنین در مناطق مختلف سوریه از جمله در درعا تعدادی از نیروهای مردمی از  ارتش جنایتکار بشار اسد جدا شدند و در همان منطقه به درگیری با نظامیان بشار اسد پرداختند.

قیام کنندگان همچنین مراسم تشییع شهدای روز گذشته خود را برگزار کردند ، به گزارش قیام کنندگان تعداد کشته شدگان روز دوشنبه در مناطق مختلف سوریه به ۹۵ تن رسید. هیات انقلاب سوریه نیز امروز اعلام کرد تا بعدازظهر امروز ۳۵ تن از تظاهرکنندگان و مردم سوریه با آتش سلاح نظامیان بشار اسد کشته شده اند که بیشتر آنها در شهرهای حمص و حما بوده اند.
نظامیان جنایتکار بشار اسد برای سرکوب قیام کنندگان به خاک لبنان تجاوز کردند. نیروهای ارتش آزادی سوریه حرکت نظامیان بشار اسد در شمال لبنان را سد کرده و با آنها درگیر شدند. نظامیان بشار اسد در ادامه این درگیری ، منطقه ای  از شمال لبنان را توپ باران کردند.

در دیرالزور نیز درگیری های شدیدی میان ارتش آزادی سوریه و نیروهای بشار اسد رخ داده است.
خبرگزاری رویتر۸فروردین ۱۳۹۱، همچنین از درگیری نیروهای ارتش آزادی سوریه با نظامیان بشار اسد در شهر حمص خبر دادند.
از سوی دیگر تلویزیون العربیه ۸فروردین۱۳۹۱، به نقل ازشورای هماهنگی انقلاب سوریه خبر داد که بشار اسد هنگام  دیدار از منطقه باباعمر در حمص با رگبار گلوله مواجه شده است. تلویزیون حکومتی سوریه دیدار بشار اسد از حمص را تائید کرده است.
به گزارش تلویزیون العربیه  هنوز خبر دقیقى از تلفات و نتایج پیش آمده از این تیراندازى منتشر نشده است.پیش از ورود بشار اسد  این منطقه به شدت تحت کنترل نیروهاى  امنیتی  وى قرارگرفته بود و این نیروها انتظار نداشتند که با چنین تیراندازیهایى مواجه شوند.

Blog Archive