پیوندهای مفید

دنبال کننده ها

با پشتیبانی Blogger.
هراس دیکتاتوری آخوندی از امضای  قانون  تحریم بانک مرکزی رژیم توسط باراک اوباما، خبرگزاری سپاه پاسداران: مقامات آمریکایی اذعان دارند که این  قانون  یک اقدام جنگ طلبانه علیه  حکومت تهران است.
دیکتاتوری آخوندی با هراس و نگرانی در قبال امضای قانون تحریم بانک مرکزی رژیم توسط رئیس جمهور آمریکا واکنش نشان داد.
وزیر اقتصاد، وزیر صنعت و معدن و رئیس کل بانک مرکزی رژیم، در رابطه با اعمال تحریم بانک مرکزی دیکتاتوری آخوندی، دولت آمریکا را به برخورد مغرضانه و غیر اصولی متهم کردند.
به گزارش رسانه حکومتی عصر ایران ۱۱دی، شمس‌الدین حسینی، وزیر امور اقتصادی و دارایی رژیم، با سوز و گداز از اتهامات رژیم از جمله نقض حقوق بشر و تلاش برای دستیابی به سلاح‌های هسته ای، گفت: تحریم بانک مرکزی برای آنها یک گزینه ناکام است و ایران خود را برای شیطنت‌های آنها آماده کرده است.
مهدی غضنفری، وزیر صنعت، معدن و تجارت رژیم نیز گفت: عده‌ای فکر می‌کنند تحریم‌ها به نقطه ضربه زننده خود رسیده و اگر تحریم‌ها شامل بانک مرکزی شود، کار ایران یکسره می‌شود؛ در حالیکه ما برخلاف آنها فکر می‌کنیم، زیرا این آخرین حربه و آزمون آنها است و بعد از این نیز تحریم معنایی ندارد....مگر اینکه بخواهند از حوزه اقتصاد خارج شوند و فعالیت‌های دیگری را صورت دهند.

بهمنی رئیس کل بانک مرکزی رژیم نیز گفت: «..بانک مرکزی مستقل است و در تمام دنیا نیز بانکهای مرکزی وابسته به دولتها نیستند، بنابراین تحریم بانک مرکزی غیر اصولی و غیرمنطقی است.
اگر این کار انجام شود، مغرضانه است و بحث غیراستاندارد و غیراصولی به شمار می‌رود که دنیا آن را مورد شماتت قرار می‌دهد....
یک رسانه حکومتی نوشت: «باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا تحریم بانک مرکزی را امضا کرد و به این ترتیب، رفتارهای ضد ایرانی ثبت‌شده در کارنامه وی، وارد مرحله تازه‌ای شد..
این ارگان وابسته به وزارت اطلاعات افزود: به دلیل تحریم های شورای امنیت، آمریکا و اتحادیه اروپا علیه بانک های ایرانی، هم اکنون بخش اعظم روند دریافت پول نفت صادراتی کشورمان از طریق بانک مرکزی ایران صورت می گیرد.

Blog Archive