پیوندهای مفید

دنبال کننده ها

با پشتیبانی Blogger.
مقامات رسمی غرب گفتند که رژیم آخوندی  با ارسال اسلحه و مواد سمی به رژیم اسد کمک می‌کند، و کارشناسان امنیتی رژیم ایران با کنترل اینترنت و نصب دستگاههای شنود در سرکوب مخالفان مشارکت دارند.
سایت رادیو آلمان در ۵ فروردین ۱۳۹۱ خبر داد که: خبرگزاری رویترز در روز جمعه ۴ فروردین به‌نقل از مقامات رسمی آمریکا و اروپا گزارش داد که «تهران دستگاههای شنود و نظارت الکترونیکی به سوریه ارسال کرده است». خبرگزاری رویترز که نام این مقامات را فاش نساخته می‌نویسد که «جمهوری اسلامی به سوریه مواد سمی ارسال کرده و کارشناسان امنیتی ایران نیز در دمشق به‌سر می‌برند».

 این نخستین بار است که ایران متهم به ارسال ”مواد سمی“ به سوریه می‌شود. وظیفه اصلی کارشناسان ایرانی دادن اطلاعات در امور امنیتی و آموزش شیوه‌های مبارزه با مخالفان به نیروهای امنیتی سوریه است.  برخی از کارشناسان امنیتی ایران به‌منظور کمک به رژیم اسد اقامت‌های طولانی‌تری را در سوریه تدارک دیده‌اند.در این گزارش آمده است که کارشناسان امنیتی ایران در قطع شبکه اینترنت و کنترل آن به رژیم اسد یاری می‌رسانند. حکومت سوریه از این طریق خواهان اخلال در شبکه ارتباطی مخالفان است.



Blog Archive