پیوندهای مفید

دنبال کننده ها

با پشتیبانی Blogger.

چند روز است که رژیم جنایتکار آخوندی برای مقابله و سرکوب خیزش قهرمانانه فرزندان غیور ستارخان و باقرخان برای احقاق حق خود, اقدام به بکارگیری هواپیماهای نیروی هوائی نموده است و هواپیماهای جت نیروی هوائی برای ارعاب ساکنان شهرهای آذربایجان قهرمان, بخصوص تبریز و رضائیه, با ارتفاع کم بر روی این شهرها پرواز میکنند که خلاف مقررات جهانی هواپیمائی می باشد. رژیم جنایتکار نام این اعمال ضد انسانی را مانور فدائیان حریم ولایت گذاشته است. گویا زندان, شکنجه و اعدامهای خودسرانه در ایرانزمین از نظر این جانیان کافی نیست و اکنون آنرا به آسمان میهن نیز گسترش داده اند.
رژیم آخوندی سقوط هواپیما در تبریز را با دجالیت سقوط یک هواپیمای آموزشی اعلام میکند, جهت اطلاع به هواپیماهای دوکابینه جت جنگی, هواپیمای آمورشی نیز اطلاق می شود. در این مورد بخصوص گفته شده که خلبان با چتر نجات بیرون پریده است, که ثابت میکند این هواپیمای جت فقط یک خلبان داشته و آموزشی در کار نبوده است. هواپیماهای آمورشی ملخدار فاقد چترنجات هستند.

خلبانان نیروی هوائی نباید فراموش کنند که وظیفه اصلی یک خلبان حفظ و دفاع از آسمان کشور در مقابل دشمن است و نه همکاری با دشمن علیه مردم نجیب و قهرمان ایران، بدانید که بزرگترین و خطرناکترین دشمنان ملت ایران حاکمان جنایتکار رژیم منفور ولایت فقیه است. با آنان همکاری نکنید و از مردم خود فاصله نگیرید که شما را نخواهند بخشید.