پیوندهای مفید

دنبال کننده ها

با پشتیبانی Blogger.
خشم و غیظ شدید ولی فقیه ارتجاع درقبال بحث اشرف درشورای امنیت وگزارش دبیرکل ملل متحد درباره اشرف -رسانه های حکومت آخوندی نوشتند:«فشار سازمان ملل بر عراق جهت ادامه حضور مجاهدین »
«نماینده ویژه سازمان ملل تمدید مهلت خروج مجاهدین از عراق تا زمان نامحدود را خواستار شد» و «سازمان ملل حامی یک گروهک تروریستی»


دیکتاتوری آخوندی، در قبال گزارش دبیرکل ملل متحد راجع به اشرف، بحث اشرف در اجلاس شورای امنیت، و سخنان نماینده ویژه دبیرکل درشورای امنیت، با خشم و غیظ شدید واکنش نشان داد، و خبرهای آن را با تیترهایی مانند: «سازمان ملل حامی یک گروهک تروریستی»، « درخواست ابقای مجاهدین در عراق »، «فشار سازمان ملل بر عراق جهت ادامه حضور مجاهدین در این کشور »، در رسانه های تحت امر ولی فقیه ارتجاع  منتشر کرد.
جهان نیوز خبرگزاری  اطلاعات آخوندی زیر عنوان«نماینده ویژه مهلت خواست؛ سازمان ملل حامی یک گروهک تروریستی/ درخواست ابقای مجاهدین در عراق»، نوشت : «نماینده ویژه سازمان ملل متحد در عراق تمدید مهلت زمانی برای خروج مجاهدین از خاک عراق تا زمان نامحدود را خواستار شد».
در متن خبر ارگان اطلاعات آخوندی مورخ ۱۶ آذر آمده است :
«به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری آلمان، "مارتن کوبلر" شب گذشته از شورای امنیت خواست که از دولت عراق بخواهد مهلت زمانی اعطا شده به مجاهدین برای خروج از این کشور را تا زمان نامحدود تمدید کند. وی افزود: سازمان ملل متحد به زمان بیشتری نیاز دارد تا به وضعیت اردوگاه اشرف و ارائه راه حلی دائمی و مسالمت آمیز در این باره دست یابد».
یک منبع دیگر رژیم آخوندی نیز روز ۱۶آذر  زیرعنوان «فشار سازمان ملل بر عراق جهت ادامه حضور مجاهدین در این کشور»، نوشت:«دولت عراق ۳۱ ماه دسامبر را زمان تخلیه و بستن کمپ اشرف اعلام کرده است اما منافقین خواهان حضور بیشتر در این مکان هستند».
این رسانه حکومتی افزود :«نماینده سازمان ملل متحد در امور عراق از سران این کشور درخواست کرده است تا بر خلاف میلشان به مدارای بیشتر با منافقین بپردازند.به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از سایت رسمی سازمان ملل متحد، مارتین کابلر، نماینده ویژه سازمان ملل متحد در امور عراق از بغداد درخواست کرد تا مهلت خروج  مجاهدین از این کشور را بیشتر کند.بر اساس این گزارش، دولت عراق ۳۱ ماه دسامبر را زمان تخلیه و بستن کمپ اشرف اعلام کرده است اما مجاهدین خواهان حضور بیشتر در این مکان هستند».
فارس خبرگزاری سپاه پاسداران رژیم ولایت فقیه روز ۱۶آذر نوشت: «روز گذشتە "مارتین کوبلر" فرستاده سازمان ملل در امور عراق از دولت آقای المالکی خواست در تصمیم خود برای بستن اردوگاه اشرف ...، تجدید نظر کند».
سپاه پاسداران حکومت آخوندی سپس  با درج اظهارات یک  مزدور عراقی رژیم در خبرگزاری  خود ، نوشت: « "حسین علی" عضو کمسیون امنیت و دفاع پارلمان عراق در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در بغداد، اظهار داشت: دولت عراق ضرب الاجل خروج منافقین از خاک کشور را بە هیچ وجە و تحت هیچ شرایطی تمدید نمی کند، زیرا از یک سال گذشتە بە اعضای این سازمان وقت دادە شدە کە خاک عراق را ترک کنند».
یک رسانه دیگر حکومت آخوندی  با سوز و گداز و زیر عنوان «در راستای تلاشهای اتحادیه اروپا بان‌کی‌مون هم به دنبال پناهگاه برای مجاهدین است»، نوشت:«بان کی‌مون، در آخرین گزارش خود به شورای امنیت با موضوع «مأموریت امدادی ملل متحد در عراق» نوشته‌است: «برای یافتن راه حلی ماندگار برای ساکنان این اردوگاه لازم است کشورهای ثالثی برای پذیرش ساکنان این اردوگاه اعلام آمادگی کنند.»