پیوندهای مفید

دنبال کننده ها

با پشتیبانی Blogger.

 واشینگتن تایمز-۶ دسامبر۲۰۱۱ برابر با ۱۵آذر۱۳۹۰ نوشت: :نخست وزیر عراق در۱۲دسامبر  به آمریکا می آید مالکی مسئول جنایت علیه بشریت است
پرزیدنت اوباما!
• ۴۵۰۰نیروی آمریکایی و ۲تریلیون دلار از پول مالیات دهندگان آمریکا در عراق ازدست نرفته، تا یک نخست وزیر طرفدار رژیم ایران  درعراق برسرکاربیاید
• مالکی از حضور فزاینده نیروی قدس و سپاه پاسداران رژیم ایران که درکشتار نیروهای آمریکا دست دارند، حمایت می کند.

پرزیدنت اوباما!
مالکی باید ضرب الاجل  بستن اشرف را ملغی کند
مالکی مسئول دو تهاجم خونین به اشرف، محل استقرار اعضای  مجاهدین خلق ایران، در ژوئیه ۲۰۰۹ و در آوریل ۲۰۱۱ است که۴۷ کشته و صدها مجروح برجای گذاشت.
نیروهای مهاجم عراقی تلاش کردند شماری از پناهندگان را ربوده و به ایران برگردانند اما در اثر فشارهای بین المللی از آن جلوگیری شد


هاوارد دین، رئیس پیشین حزب دموکرات آمریکا:من میدانم نوری مالکی, فردی که ما کمک کردیم تا نخست وزیر عراق شود, یک جنایتکار جنگی است.
من معتقدم که ما نه بعنوان مردم آمریکا و نه بعنوان دولت آمریکا با جنایتکاران تبانی نمی کنیم.
تام ریج، اولین وزیر امینت ملی آمریکا:مالکی در روز ۱۲دسامبر به کشور ما میاید.  اوکسی است که شبه نظامیان صدر را هدایت میکرد، درحالیکه ارتش ما و نیروهای ویژه ما دنبالش بودند و حمایت رژیم ایران را به دست آورد.
قبل از اینکه دروازه های آمریکا را به روی مالکی بازکنیم، مجاهدین را از لیست خارج کنید. با سازمان ملل برای نگه داشتن آنها در کمپ اشرف همکاری کنید و از مردان و زنان مستقر  در اشرف توسط کلاه آبیها حفاظت کنید.
پاتریک کندی:آیا ما شاهد تکرار موارد گذشته خواهیم بود که مالکی در ۱۲دسامبر به کاخ سفید بیاید و به عراق برگردد تا پناهندگان بی دفاع راکشتار کند و از دیدار خود با رئیس جمهور آمریکا به عنوان پوششی برای مقاصد خودش استفاده کند؟
 نوری مالکی برای جنایت جنگی تحت تحقیق است .
او قانون ملل متحد را که میگوید پروسه انتقال ساکنان اشرف باید شروع شود، نقض کرده است.
دراینجا اعتبار آمریکا در معرض خطر است.
مهم این نیست که نوری مالکی قانون بین المللی را محترم نمی شمارد،  اما این بسیار مهم است که آمریکا باید به ایستادن برسراصول خود ادامه دهد.
پرزیدنت اوباما!
قبل از اینکه به مالکی اجازه ورود به آمریکا داده شود،  او باید این تعهدات را بعهده بگیرد:
-مالکی باید نقض حقوق بشر را متوقف کند.
-او باید جابجایی اجباری ساکنان اشرف در عراق را متوقف کند.
-مالکی باید ضرب الاجل غیرقانونی برای بستن اشرف را ملغی کند