پیوندهای مفید

دنبال کننده ها

با پشتیبانی Blogger.
به گزارش تلویزیون السومریه ایاد علاوی رهبر العراقیه تصریح کرد که من از آغاز مخالف شراکت با دولت مالکی بودم. کسانی هم که معتقد به شراکت بودند در حال حاضر پشیمان هستند . این دولت طائفی و با گرایشات خطرناک است. 
ایاد علاوی بر خطر حضور و فعالیت نیروی تروریستی قدس و سپاه پاسداران رژیم ایران تاکید کرد:
مجری: آیا شما فکر نمی کنید که این جدا شدنها ناشی از اشتباهات دکتر علاوی باشد.

……
ایاد علاوی:  من ضد شراکت با دولت بودم .من شخصا مخالف شراکت با این دولت بودم و ما می دانستیم که سمت گیری و گرایش این دولت طائفی سیاسی است و گرایشات خطرناکی است که برای عراق مضر است و گفتم که بگذارید بدور از این مسئله باشیم بگذارید آنها نخست وزیر شوند و این موضوع تمام شود. فراکسیون تصمیم به شراکت گرفت و گفتیم تجربه کنیم و و وارد شدیم و تجربه کردیم و الان بیشتر آنها از این شراکت نادم هستند چرا که رفتار موجود در تناقض و تعارض با شراکت و غیر واقعی و نادرست و در اساس ناسالم می باشد. . برخی برادران در داخل احزابشان مشکلاتی دارند و اگر امور را بررسی کنیم مشکلاتی می بینیم و علاوه بر اینها خطر مهمی است که شخص من و العراقیه را هدف قرار داده و آن نیز خطر ایران است. ایران  قصد جدی داشت که به العراقیه پایان دهد و العراقیه و رئیس العراقیه را بطور فیزیکی حذف کند.

ایران اولین کشوری بود که در امور داخلی ما دخالت کرد و به شکل خیلی روشنی علیه العراقیه …
امروز وقتی آنها در مورد سلاح هسته ای ایران صحبت می کنند، در نزد من سلاح دیگری است که خطرناکتر از سلاح هسته ای ایران است.
مجری: چیست؟
علاوی: شبه نظامیان و غیره  و سپاه قدس و سپاه نمی دانم چی که در مناطق مختلف در عراق و غیر عراق حضور و فعالیت دارند …