پیوندهای مفید

دنبال کننده ها

با پشتیبانی Blogger.
علیرضا یعقوبی استاد دانشگاه بیرمنگهام در بخش علوم سیاسی، حقوق و اقتصاد و محیط زیست.


دوستان و یاران و ایرانیان شریف و آزاده

تبریک و تهنیت خانواده بزرگ مقاومت ایران را بمناسبت فرا رسیدن سال نو مسیحی پذیرا باشید.

سال گذشته سالی بود همراه با فراز و نشیبهای فراوان برای ملت ایران و خانواده بزرگ مقاومت ایران. چرا که این دو بهیچوجه قابل تفکیک از هم نمی باشند. هر ناراحتی و مشکل و معضلی که بر مردم ایران -تمامی مردم ایران- وارد آید همچون ناراحتی تمامی خانواده مقاومت ایران بوده و همچنین هرشادی و پیروزی هم مشترک و قابل تهنیت و تبریک به این تن واحد می باشد. هیچکسی نمی تواند انکار کند که کشور کهنسال ایران بدترین ادوار تاریخ خود را پشت سر می گذارد. غول بنیادگرائی سر برآورده از دل قرون گذشته حرث و نسل جامعه ایران را به نیستی و نابودی کشیده و در سال گذشته ابعاد انهدام تمامی سرمایه های ملی و میهنی غیر قابل تصور رو به افزایش گذاشته است. بطوریکه خود رژیم به یک فقره از آن در قالب اختلاس سه هزار میلیاردی اعتراف نموده است هر چند که ولی فقیه ارتجاع با وقاحت هر چه تمامتر از گماشتگان خود خواست که بر ابعاد این بزرگترین اختلاس تاریخ ایران سرپوش گذاشته چرا که خود بیش از همه از جایگاه متزلزل رژیم سراپا غرق در بحران و جنایت نزد توده های مردم ایران اشراف و آگاهی دارد.



فشار این گونه فساد های افسارگسیخته مالی هر چه بیشتر بر اقشار کم درآمد جامعه وارد آمده و هر چه بیشتر مردم ایران را در قهقرای فقر و بدبحتی فرو می برد. سال گذشته بسیاری از هموطن عزیز ما بالاخص نسل جوانی که سرمایه های آینده جامعه می باشند بقصد یافتن ماواء بهتر و امن تری برای زندگی رنج مهاجرت از ایران و آوارگی در کشورهای همسایه را به امید گرفتن اجازه اقامت در کشورهای مهاحر پذیر را پذیرا شدند. اگر بخواهیم به تمامی ابعاد ویرانگری های این رژیم اشاره کنیم مثنوی هفتاد من خواهد شد.

سال گذشته بهترین فرزندان شما در اشرف قهرمان تحت فشارهای هر چه بیشتر گماشته ولی فقیه در عراق قرار گرفتند که حاصل آن شهادت دهها تن از بهترین یاران مقاومت ایران بود. آنها در حالی به استقبال شهادت رفتند که فریاد بر می آوردند:"اشرف فدای ایران" و با این شعار بر همبستگی جدائی ناپذیر خود با خلق محبوب خود با خون خود صحه گذاشتند.

سال گذشته سال پیروزی برای مقاومت ظفر نمون ایران هم بود که همه این پیروزی ها طلیعه دار پیروزی نهائی خلق قهرمان ایران بر اهریمن بد سرشتی خواهد بود که سرنوشتی جز سقوط محتوم در انتظارش نیست. آری ستارگان ما بر آنند که در فلک سیاسی - اجتماعی این میهن طرحی نو دراندازند طرحی عاری از ظلم و ستم طرحی عاری از ظلمات و غل و زنجیر در میل به آزادی پایدار. به یمن خون شهدا و در سایه مهرتابان آزادی و مقاومت و در سابه عزم حداکثر و نبرد صد برابر پیروزی نهائی ملت ایران بر دشمن غدار بیش از هر زمان دیگری در دسترس می باشد.

به امید پیروزی نهائی مردم ایران و بهترین فرزندان آن در ارتش آزادیبخش ملی ایران سال آینده را به سال عزم و تلاش صد برابر در نبرد با دشمن ضد بشری در نیل به استقلال و آزادی پایدار تبدیل کنیم.

یقین داریم که سال آینده سال شکست های هر چه بیشتر برای ارتجاع و دشمن رو به زوال مردم ایران و سال پیروزی های بازهم بیشتر برای ملت و مقاومت ایران در مسیر سرنگونی محتوم فاشیسم مذهبی حاکم بر وطن اسیرمان ایران خواهد بود.

با این تمنا و آرزوی دیرینه ملت ایران یعنی صلح و آزادی پایدار پیروزی های هر چه بیشتر تک تک هموطنان آزاده و شریف و تمامی خانواده بزرگ مقاومت ایران را آرزومندیم.