پیوندهای مفید

دنبال کننده ها

با پشتیبانی Blogger.
تلویزیون البغدادیه ۱۸ خرداد، چهار تظاهرکننده دستگیر شده در میدان تحریر که آزاد شده‌اند گفتند که با آمبولانس از وسط میدان توسط نیروهای تکاور و افرادی با لباس غیرنظامی ربوده شده بودند. این زندانیان آزاد شده شامل موید فیصل، احمد البغدادی، علی الجاف و جهاد جلیل در کنفرانس مطبوعاتی امروز گفتند که به نقطه نامعلومی برده شده بودند که بعد برای آنها مشخص شده که فرودگاه المثنی است و مدیریت زندان کارت های هویت تقلبی برای آنها صادر کرده است آنها گفتند که سخنگوی عملیات بغداد سرلشکر قاسم عطابه آنها گفته است که در مقابل آزادیشان، آن‌چه طی مدت بازداشت‌شان برای آنها پیش آمده است را افشاء نکنند.

مؤید فیصل : ما در آمبولانس بودیم و موید در خودرو نیروی ویژه بود و کیسه ای روی سرمان کشیده بودند، مستمر تهدید می‌کردند که حرف نزن، چیزی نگو، یک نفر مسلح بالای سرمان ایستاده بود... ما را بجایی بردند آنجا تعداد دیگری بودند که از هفته قبل آنجا برده شده بودند می‌گفتند که چرا می‌خواهی که رژیم سرنگون شود، گفتیم که خواسته‌های ما روشن است. سؤال کرد که شما به نخست‌وزیر شک می‌کنید گفتم که فرد برای ما مهم نیست، سؤال می‌کرد که تو به نخست‌وزیر دشنام دادی...
علی جاف : نیروهای امنیتی با لباس غیرفرم ما را بردند آنها به ما نگفتند که بعثی هستید یا مارا به تروریزم متهم نکردند ونگفتند که شما از القاعده هستید، ما هفته آینده همه حرفمان را خواهیم زد.

Blog Archive