پیوندهای مفید

دنبال کننده ها

با پشتیبانی Blogger.

تلويزيون الجزيره درگزارشهاي خود مصاحبه زنده خود با مسؤل كميسيون قضايي شوراي ملي مقاومت ايران را پخش كرد و پرسيد: آقاي زاهدي موضع شما در رابطه با اينكه رئيس جمهور عراق بستن قرارگاه اشرف در پايان سال جاري را اعلام كرد چيست؟
مسؤل كمسيون قضايي شوراي ملي مقاومت در پاسخ گفت: اولا فكر ميكنم حضور طالباني در اين كنفرانس يك توهين به مردم عراق است، زيرا كه مردم عراق از تروريسم رژيم ايران در كشورشان رنج برده‌اند. ثانيا اين كنفرانس در واقع بعنوان واكنش رژيم ايران به اتقاق نظر بين المللي در تأييد حقوق ساكنان اشرف صورت ميگيرد. زير همچنان كه ميدانيد، هفته پيش گردهمايي بزرگي بود كه بيش از صد هزار تن از ايرانيان خارج كشور و هم چنين مهماناني از كشورهاي عربي براي حمايت از حقوق ساكنان اشرف در پاريس در آن شركت داشتند و دراين گردهمايي حمايت اكثريت پارلمانهاي 30 كشور جهان در حمايت از حقوق ساكنان اشرف اعلام گرديد. يعني اقدام رژيم  واكنشي  بعنوان  نسبت به اين اجماع  واتقاق نظر بين المللي صورت گرفته است.
همچنين شما ميدانيد كه احمدي نژاد وخامنه‌اي كيسه‌هاي دلار را براي كشاندن سراني از برخي از  كشورها براي تاييد  مواضع خودشان صرف ميكنند و آنچه را كه مدتي پيش دراين زمينه در افغانستان رخ داد فراموش نكنيم. دكترسنابرق زاهدي درادامه اظهاراتش در پاسخ به سوال الجزيره راجع به دعاوي مربوط به بسته شدن اشرف گفت: اولا آنچه كه راجع به بسته شدن قرارگاه اشرف در پايان سال جاري ميلادي اعلام ميشود، براي تحت پوشش قرار دادن جنايتي است كه رژيم ايران به وسيله دولت مالكي در هشتم ماه آوريل عليه ساكنان اشرف مرتكب شده است،  همانطور كه شما اعلام كرديد دراين جنايت  36 تن كشته و 350 تن از ساكنان اشرف مجروح شدند و جامعه بين المللي مستمرا خواستار تحقيق همه جانبه و مستقل و بيطرفانه در رابطه با اين جنايات است و مالكي براي فرار از اين تحقيق، بستن قرارگاه را اعلام ميكند.
ثانيا، اين فقط جامعه بين المللي نيست كه از حقوق ساكان اشرف حمايت ميكند بلكه مردم عراق نيز بارها حمايت خود را از حضور مجاهدين خلق در اشرف اعلام كرده است وچنانكه ميدانيد 5 ميليون و دويست هزار تن از عراقيان در سال 2006  و سه ميليون شيعه در سال 2008 حمايت خود را از مجاهدين در اشرف اعلام كرده‌اند.

Blog Archive