پیوندهای مفید

دنبال کننده ها

با پشتیبانی Blogger.

http://www.mojahedin.org/images/2011/201111793321687184028956251.jpgواشنگتن تایمز۲۵ خرداد،  نامه ی سرگشاده ۸۹۰ تن از رهبران جوامع مذهبی در آمریکا به وزیرخارجه این کشور  را منتشرکرد.
رهبران مذهبی آمریکا از هیلاری کلینتون ، خواستار خارج کردن نام سازمان مجاهدین  خلق ایران از لیست وزارت خارجه شدند. واشنگتن تایمز به نقل از  کشیش ارشد دکتر دیوید لَوری Lowry نوشت: "در ۶ماه گذشته، حمایت سیاسی فزاینده ای برای حذف نام مجاهدین خلق ایران از لیست ایالات متحده وجود داشته است. مدت زمان بسیار طولانی تری است که در جوامع مذهبی در آمریکا و در سراسر دنیا، حمایت برای حذف نام مجاهدین خلق از لیست وجود داشته است."


واشنگتن تایمز نکات برجسته نامه۸۹۰ تن از رهبران جوامع مذهبی آمریکا به کلینتون را اینگونه درج کرده است :
رهبران مذهبی،"اپوزیسیون اصلی ایران، سازمان مجاهدین خلق ایران را "بخاطر تعهدش به آزادی، انگیزشی برای جنبش حامی دمکراسی در ایران، و دارای نقش پرنفوذ می دانند.
این گروه درست در نقطه مقابل دیکتاتوری مذهبی حاکم برایران، معتقد به اسلام بردبار و مساوات طلبانه است که مُروج برابری زن و مرد و یکسان بودن تمامی مذاهب و اقلیتهای نژادی در مقابل قانون است.
مجاهدین خلق خواستار یک ایران غیر اتمی است که با تمامی همسایگانش در صلح میباشد.
بیش از ۱۰۰عضو مجلس نمایندگان از هر دو حزب، و نیز دیگر سیاستمداران برجسته آمریکا، همصدا با ۳۵۰۰پارلمانتر و بالاترین دادگاههای اروپا این پیام را منتقل کرده اند که ما باید  مجاهدین خلق را از لیست وزارت خارجه حذف کنیم.
امضا کنندگان خاخامهای برجسته، اسقف های اعظم، اسقفها، کشیشهای ارشد و روحانیون ارشد هستند که کلیساها و شاخه های اصلی مذهبی را در ایالات کالیفرنیا، کلرادو، واشینگتن دی.سی.، فلوریدا، جورجیا، ایلینوی، مریلند، میشیگان، مینه سوتا، میسوری، نیوجرسی، نیومکزیکو، نیویورک، کارولینای شمالی، پنسیلوانیا، اوکلاهما، کارولینای جنوبی، تکزاس و ویرجینیا نمایندگی میکنند

Blog Archive