پیوندهای مفید

دنبال کننده ها

با پشتیبانی Blogger.
تلویزیون صداى امریکا در یک برنامه به مناسبت "شهادت جانگدازبهشتى"! به مصاحبه با یک مامور بدنام و شناخته شده وزارت اطلاعات آخوندى پرداخت و خود را به مسعود خدابنده، آلود. او کیست؟
 مسعود خدابنده یکى از مشهورترین و خوشنام ترین! اعضاى دائره خارجى انجمن نجات رژیم، است. او و همسرش آن خدابنده (سینگلتون) در خوش خدمتى به رژیم ایران، واقعا زوج نمونه و بی رقیبى هستند.
سالهاى سال است که ازخواب و خوراک و کار وکسب آزاد و بردن بچه به استخر و سینما زده اند. تلاش شبانه روزى کرده اند تا در زنجیر کردن (لینک) افکار و عوام به پایگاه تبلیغات ضد مجاهدین، با بهره بردارى از اعانات بنیاد استان قدس رضوى، موفق باشند و شاگرد اول کلاس آخوند یونسى و اژه اى و مصلحى و... بشوند و جوایز خود را دریافت کنند. در بحث گفتگو با "بخشهاى ویژه ى" تمدنها این زوج موفق و مؤید؟ هم سر در سوراخ پرونده سازى علیه مجاهدین در فرانسه داشته و هم با سرویسهاى انگلیس** و فرانسه وآلمان مراوده داشته وهم در انجام تجمعات علیه مجاهدین، پاریس، بغداد و واشنگتن را به هم وصل کرده و از داهیات باند سعید امامى در سفر به سنگاپور **، بهره مند شده اند.
این نه تهمت است و نه کشف جدید !
بخش عمده اى از فعالیت این زوج خوشنام، مراجعه به شخصیتهاى خارجى است تا آنها را ازموضع ضدیت با رژیم به طرف ضدیت با مجاهدین بکشانند و یا حداقل این شخصیتها در حمایت از مردم ایران و مقاومت براى آزادى دچار تردید و انفعال بشوند.
لرد کوربت رئیس لردهای حزب کارگر در مجلس اعیان انگلستان از این زوج به عنوان” ماموران شناخته شده وزارت اطلاعات” نام میبرد. *

 وین گریفیث، نماینده سابق مجلس عوام انگلستان که برای تحقیق پیرامون یک فقره آدمربایی به ایران رفته بود و در زندان اوین با ان سینگلتون، همسر خدابنده مواجه شد، برای او روشن شد که این خانواده در همکاری بسیار نزدیک با دستگاه شکنجه و سرکوب ملاها هستند. وی بعدها در دادگاه پواک که برای بررسی شکایت نمایندگان مردم انگلستان علیه دولت این کشور و درخواست خارج کردن نام مجاهدین از لیست تروریستی این کشور تشکیل شد، جزو مدعیان علیه دولت انگلستان بود و در این دادگاه که وزارت خارجه انگلستان از مزدورانی مثل مسعود خدابنده به عنوان شاهد استفاده می کرد، بر بی اعتباری شهادت این مزدور انگشت گذاشت.
وین گریفیث در شهادتنامه خویش به دادگاه "پواک" که در نهایت به لغو برچسب ظالمانه تروریستى در مورد مجاهدین انجامید، ضمن بر شمردن موارد مختلف همکارى مسعود خدابنده و همسرش آن سینگلتون با وزارت اطلاعات و جلادان مستقر در اوین، تأکید میکند که این زوج به طور سیستماتیک به تبلیغ اطلاعات دروغین علیه سازمان مجاهدین خلق میپردازند و دعاوى ایشان فاقد اعتبار است. **
ترجمه فارسى مواضع کتبى لرد کوربت و وین جیمز گریفیث که به طور کتبى ارائه شده، را من اینجا آورده ام.
وین گریفیث مینویسد  :
”(مسعود خدابنده) براى ملاقات با مسئولین وزارت اطلاعات به سنگاپور سفر کرد. .. و آن سینگلتون به ایران رفت تا در مدتى مانند یک یا دو ماه براى به راه انداختن سایت اینترنت لینک آموزش لازم را ببیند.”
و ادامه میدهد:
”من از دیدن آن سینگلتون در زندان اوین متعجب شدم. او در زندان آزادانه تردد می کرد و در تماس مستقیم با مسئولین زندان بود ”
 او در نتیجه گیری خود می نویسد:
”من بدون هیچ تردیدى اعتقاد دارم که مسعود خدابنده و آن سینگلتون بطور مداوم و سیستماتیک به کمپین تبلیغات جعلى علیه مجاهدین مشغول هستند و بنابرین اعتبارشان را از دست داده اند.”
                                -------------------------------------------------
رادیو آمریکا با میدان دادن به این عناصر شناخته شده، دچار نزول اعتبار می شود. تکرار اتهامات وزارت اطلاعات رژیم، کارى که شبانه روز در هر منبر و بلندگو در سى سال گذشته در ایران تحت اشغال اخوندها، انجام گرفته هنر خبر نگارى محسوب نمیشود. اگر قصد سنگ انداختن در راه مقاومت ایران و تلاش در جهت نگاه داشتن نام مجاهدین در لیست کذائى وزارت خارجه است، باید خاطر نشان کرد که در تند باد حوادث خاورمیانه یک حقیقت برجسته شده که دوران دیکتاتورى به پایان رسیده است.  سیاست گرم کردن تنور تبلیغات علیه مجاهدین شاید در دوران خاتمى دود به چشم مردم و مقاومت کرد، اما در این طوفان نه تنها دودش به چشم آقایان فرو میرود ، بلکه آتش در دامنشان نیز خواهد ریخت.
خلق هاى خاورمیانه و خلق قهرمان ایران، در حال ساختن دوران جدیدى هستند که کرامت و شرافت انسانى و ازادى مشخصات بر جسته آن هستند. سیاستهاى دوران فراموشخانه و کودتاهاى از بالا، به طور تاریخى به سر آمده است. مجاهدین خلق متعلق به آینده هستند و مبشر آزادی. رژیم ولایت فقیه با همه اجزایش، افقى جز محو شدن در مقابلش نیست. این خبر بزرگ این ایام است. نمونه مشخص آن تجمع صد هزار نفرى پاریس در حمایت از اشرف ، بود.
مجاهدین با مبارزاتشان این مسیر را روشن کرده اند. هیچ بلند گو و بوق تبلیغاتى نمی تواند این تاریخ را مخدوش کند. تا کور شود هر آنکه نتواند دید!

منابع
*
British Parliamentary Committee for Iran Freedom
Press Statement
۹ November ۲۰۰۵
 “The British Parliamentary Committee for Iran Freedom has become  aware that known agents of the Iranian regime’s Intelligence Ministry acting under the pretence of ‘Iran Interlink’, a shadowy group believed to be linked to the Mullahs, are to hold a press conference tomorrow, ۱۰th November at ۱۰ am in Fielden House, Westminister.
“They have been sent to explain away the Iranian President’s incitement to terrorism. This signals the regime’s weakness”, commented Lord Corbett of Castle Vale, Chairman of the British Parliamentary Committee for Iran Freedom”
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
**
PC/۲/۲۰۰۶
IN THE PROSCRIBED ORGANISATIONS APPEAL COMMISSION BETWEEN
Lord Alton of Liverpool & Others, Appellants
- and -
Secretary of State for the Home Department, Respondent
WITNESS STATEMENT OF WINSTON JAMES GRIFFITHS
**
Massoud Khodabandeh and 'Iran-Interlink'
 Massoud Khodabandeh is a former member of the PMOI who left the organisation in the mid-۱۹۹۰s, after which, according to his brother, Iran’s
Ministry of Intelligence and Security (MOIS) recruited him. He is married to Anne
Singleton and together they run the 'Iran-Interlink' website
. In that witness statement, Abrahim Khodabandeh explains how his brother travelled to Singapore to meet with MOIS officials and how Anne Singleton also travelled to Iran for a few months where I understand she was instructed to set up the 'Iran-Interlink' website.

I was surprised to see Anne Singleton in Evin prison. She even had her young
son with her. She was moving around freely and was in direct contact with
Iranian officials in the prison. This is surprising when it is a known fact that the
relatives of political prisoners find it extremely difficult, if not impossible, to visit
their relatives who are incarcerated. Zahra Kazemi’s body was not even returned
to her family.
Massoud Khodabandeh is part of a network with Gary Sick and others, who are
in contact using the Gulf ۲۰۰۰ list.
There is no doubt in my mind that both Massoud Khodabandeh and Anne
Singleton are running a systematic campaign of falsifying information about the
PMOI. This places serious doubt on their credibility and places serious question
marks around contacts between these individuals and the Foreign Office.

Blog Archive