پیوندهای مفید

دنبال کننده ها

با پشتیبانی Blogger.

سخنرانی محمدرضا روحانی در شصت و نهمین روز تحصن ژنو
سخنرانی آقای روحانی، مسئول کمیسیون امور ملیتهای شورای ملی مقاومت ایران در شصت و نهمین روز تحصن ایرانیان در برابر مقر ملل متحد در ژنو، که با حذف، الحاق و اصلاح از گفتار به نوشتار برگردانده شده است.
به نام آزادی، به نام ملت ایران،
خانم ها، آقایان
دشمن زخمی
بیش از دو هفته است که از افتخار حضور در تحصن شما محروم بودم، جای نگرانی نیست، نمی خواهم به اندازه دو هفته برایتان حرف بزنم. به خاطر می آورم که در آخرین بار در این میدان ملل به اهمیت نقش شما در میان دردها و آرزوهای ملت به بند کشیده ایران اشاره کردم. چند روز بعد در اجتماع ویلپنت هموطنان درون مرز و برون مرزی و جهانیان شاهد نقش آفرینی عظیم شما، اعضا و هواداران مقاومت سازمان یافته در جهت دادن به مبارزات ملت بودند.

شما بیانگر، مدافع و زبان ملت به بند کشیده ایران شدید. اجتماعی شگفت آور برپا کردید. شما پناهندگان، اقتدار و اراده خود را نشان دادید. کدام حزب در کدام کشور آزاد می تواند مانند شما که هنوز «تروریست» و تبعیدی باقی مانده اید، چنین اجتماعی برپا کند.
شما بخشهای عظیمی از معرفی کنندگان مردم اروپا، آمریکا، آفریقا، آسیا و اقیانوسیه، به ویژه کشورهای مسلمان نشین را به حمایت از ملت ایران و اشرف گرد آوردید. ازقریب ۴۰کشور با حمایت بیش از سی پارلمان و نزدیک چهارهزار پارلمانتر، این تنها یک وجه از گستردگی کار شماست.
امروز بخش بزرگی از بار مقاومت ملی بر دوش شماست که متکی به اراده تاریخی مقاومت ملت ایران، انگیزه های انسانی و ملی تک تک آزادیخواهان است.
این تلاش بزرگ و میوه شیرین آن نباید تنها غرور و افتخار بیافریند، بلکه وظیفه داریم به دقت مراقب دشمن زخم خورده خود باشیم.

در بساط ولی فقیهشما معمولاً وهنگام بیداری مانند سربازی که در کشیک است، هر حرکتی را در پهنه گیتی با دقت می نگرید. به ویژه توجه دارید به اخبار داخلی و خارجی مربوط به مقاومت.
نیازی نیست که همه آنها را بازگو کنیم، به نمونه هایی از آنها طی چند روز گذشته نگاه شتابزده ای می اندازیم، تا با هم بیاندیشیم که چه وظایفی امروز در برابر ما قرار دارد.
امروز رژیمی که آب زیر دیوارهای سنگی تخت جمشید بست به دنبال ویرانی تندیس آرش در ساری، پیگیر نابودی مجسه آریو برزن در یاسوج می باشد، شما را به یاد طالبان و به توپ بستن مجسمه بودا نمی اندازد؟
سگ های ولایت به دریدن هم مشغولند. هدف ظاهری مشایی، یار احمدی نژاد است و بعد بقایی، معاون اجرائی او، می گویند مشایی اسناد دزدیهای خامنه ای را به خارج فرستاده و بقایی منابع مالی خط «انحراف» را مدیریت می کند. ملک زاده رئیس سابق شورای عالی ایرانیان خارج کشور که به معاونت صالحی در وزارت خارجه گماشته شد را مجبور به استعفا کردند. بعد برای مصرف آب خنک، او را به زندان بردند و میثم طاهری، جانشین او را مورد بازجویی قرار دادند. محسن معماری، پسر دایی احمدی نژاد و مدیر عامل شرکت سرمایه گزاری غدیر را که ۱۲۰ شرکت وابسته و ۶۷۵ میلیارد تومان ثروت دارد، همزمان با علیرضا مقیمی و علی اصغر پرهیزکار، مدیران مناطق در اروند و ارس را بازداشت کردند. تا بخشی از منابع مالی خط «انحراف» فلج شود.
مجلسیان هم شکایت مفصلی از مشایی، بقایی در پرونده قاچاق سیگار، ساخت شهرک توریستی در بلاروس و اختلاس در هتل سازی کیش را تسلیم کمیسیون ۹۰ کردند. حالا دیگر نوبت «دکتر» رحیمی، معاون دکتر احمدی نژاد «سرحلقه خیابان فاطمی» است.
احمدی نژاد خفقان گرفته است. روز چهارشنبه هم پس از پایان جلسه هیأت دولت اظهار لحیه کرد که «موضع ما سکوت است ... خط قرمز ما همکاران در کابینه هستند ... می ایستم و دفاع می کنم از همکاران خودم ....». این قسمت از فرمایشات رئیس جمهور رژیم توسط تلویزیون، نامناسب تشخیص داده شد و به سانسورش سپردند.
هفته پیش احمدی نژاد نتوانست به ارمنستان سفر کند، زیرا به تعدادی از همسفران او اجزاه خروج ندادند.
حضور احمدی نژاد در مجلس افتضاح مشهود دیگری بود. یکی از نوچه های ناب احمدی نژاد، فاطمه آلیا، عضوکمیسیون امنیت مجلس به رئیس خود لاریجانی اعتراض می کند «همین مانده بود که نمایندگان فحاشی کنند و کتک بزنند». ۷تیر ـ خامنه ای هم برای حفظ ظاهر، از این کار انتقاد کرد.
روابط درونی هیأت حاکمه را بگذارید کنار فقر، گرسنگی، بیکاری، اعتیاد، بی خانمانی، گرانی و رکود بازار و اضافه کنید اعتراضهای زنان، قریب ۴میلیون دانشجو، یک میلیون معلم، ۱۵میلیون کارگر، ۵میلیون کامند دولت و شرکتهای ورشکسته دولتی که دست به دهان و گرسنه اند و نبودن امنیت از رأس رژیم گرفته تا زندانهای آن، آسیب پذیری کل نظام برایتان روشن می شود.
امام سازی و پروژه اعتراف گیریسردار یدالله جوانی، رئیس اداره سیاسی سپاه پاسداران به یک اشتباه بزرگ اشاره می کند که مربوط است به عدم توجه به آیات ۳ سوره صبا، ۵۹سوره نساء، ۶سوره احزاب، ۳سوره انسان و فتوای آیت الله العظمی نوری همدانی از مراجع عظام که با صراحت اعلام کرد «اشتباه کردیم و باید از همان اول از ایشان به عنوان ”امام خامنه ای” یاد می کردیم». این انتقاد از خود درست وقتی صورت می گیرد که در قم «امام خامنه ای» منفورتر از همیشه است، همگان سعی دارند از دیدن و همکاسه شدن با او پرهیز کنند. حتی همدستان قدیمی و عمامه دارش، در خانه هایشان را به روی او می بندند. در این شرایط حجت الاسلام ذوالنور، نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران که برای ورود جدی تر به صحنه از سپاه در رفته، مژده می دهد که «پروژه اعتراف گیری از باند انحراف در جریان است».
موشک های صلح و امنیت
خامنه ای برای زهرچشم گرفتن از آدم و عالم باز گرد و خاک نظامی به پا کرده و «از سیلوی زیرزمینی موشک» در جریان مانور ده روزه سپاه «رونمایی» به عمل آورده، میرعلی حاج زاده فرمانده هوافضای سپاه همه را ترساند و مو بر بردن ها سیخ شد زیرا بشارت داد که می توانند از سمنان و دامغان به پایگاههای آمریکا در اسرائیل در منطقه حمله کنند. البته تأکید داشت که «پیام این موشکها صلح و امنیت برای منطقه و مسلمانان است» آنهامی خواهند منطقه را به صورت نمونه خودشان از صلح و امنیت لبریز کنند. برای این کارها هم آماده اند. حسین سلامی جانشین سپاه پاسداران دشمنان را زهره ترک کرد که «دست ما روی ماشه است».

کنفرانس ضد تروریسمرژیم که از اجتماع «ویلپنت» هراسناک است زود دست به کار شد. تا به مدد پاکستان، عمرالبشیر، لبنانی ها، افغانها و عراقی ها و .... تروریسم را به بند بکشند. قتل هاله سحابی نتیجه یک عمل تروریستی نبود. بلکه تأدیب محسوب می شد. به هرحال در روزهایی که مناطق مرزی ایران و عراق در کردستان شاهد توپ باران و آدمکشی بلاقفه خامنه ایست، ولی فقیه، رئیس جمهور عراق، طالبانی و وزیر خارجه اش را به حضور طلبید تا آنها را ناچار کند که در عالم خیال با جمهوری اسلامی و صلیب سرخ کمیسیون سه جانبه تشکیل دهند و به این ترتیب از شر اشرف نجات پیدا کنند. عکس العمل فوری مقاومت و تکذیب صلیب سرخ آبروی نداشته بازیگران رسوای این تو‌طئه ضدانسانی را بیشتر برد. کمیته روابط خارجی پارلمان، لیست العراقیه، اتحادیه وکلای عرب و بسیاری از یاران مقاومت این دسیسه کثیف را محکوم کردند. فلاح نقیب عضو فراکسیون اکثریت پارلمان به درستی علت این کثافت کاری «دیپلوماتیک» را بیان کرد که: «وجود پاپگاه اشرف مانع بزرگی در مقابل دخالتهای ایران است».
مصلحی وزیر اطلاعات رژیم بابت خدمتگزاری مالکی او را مورد تشویق قرار داد که «اقدامات خوبی برای اشرف انجام داده اند»، در عین حال وزارت دفاع مالکی با چند مزدور، نمایش مهوعی به راه انداختند تا شایعه راه بیندازند که اشرفی ها را رهبران آنها به زور در آنجا نگه داشته اند. در عین حال خبر آمادگی های جدیدی از طرف رژیم و همدستان جنایتکار عراقی آن که فرمانبر سپاه قدس هستند، شنیده می شود.

مقاومت در خاورمیانه«دموکراسی» مالکی ساخته در عراق فرسوده است. مردم گرسنه اند، اعتراض ها سرکوب می شود. ائتلاف با العراقیه نیم بند است و نظام در گل مانده. نیروی قدس در عراق قوی تر از سپاه در ایران است و هر روز بیشتر از روز پیش ناامنی ایجاد می کند. رئیس جمهور یمن مجروح و مفلوک و در تبعید مجبور به پذیرش انتقال قدرت است. بشار اسد راه پس و پیش ندارد. حالا باید سردار احمدی مقدم و سردار رادان برایش آدمکش بیاورند تا شاید به کمک آنها بتواند چندی بر اریکه جمهوری مادام العمر موروثی و خونین خود تکیه بزند. در لبنان دولت حزب الله مواجه با کیفرخواستی است که او را مکلف به دستگیری اعضای قدیمی اش کرده است. باید «برادران» قاتل را تحویل دهد. از هم اکنون تنش ها شروع شده است. ابعاد آن بستگی به زور و قدرت ولی فقیه دارد. دولت روسیه که از محکوم کردن سوریه اکراه داشت، هیأت نمایندگی مقاومت سوریه را در مسکو پذیرفت.
ژنرال جمیل از فرماندهان سرکوبگر سوری و فرماندهان نیروی انتظامی ایران مشمول تحریم آمریکا قرار گرفتند. کمیته کمک به لیبی صدمیلیون دلار از موجودیهای توقیف شده این کشور را برای مخارج جنگ با قذافی در اختیار مقاومت لیبی قرار داد. فرانسه هم اقرار کرد که از آسمان سلاح سبک در اختیار مقاومت لیبی قرار داده است. اینها همانهایی هستند که مقاومت ایران را تروریست خوانده اند.
در همین احوال که وزارت خارجه آخوندها سفیر فرانسه را برای اعتراض به گردهمایی «ویلپنت» احضار کرد، به گزارش اداره حراست آلمان و ایالت های آن نام مجاهدین به کلی از لیست های ایالات آلمان حذف شد. این ها خبرهای خوبی است.

فساد و افسد در اعجاز الهی
اما بهترین خبرها از ایران می رسد از جمله آنکه حجت الاسلام مجتبی ذوالنور به لفظ مبارک در وصف خط انحراف فرمودند: «اینها نمی گویند ما ضدولایت فقیه هستیم، بلکه حتی بالاتر از آن می گویند ما با امام زمان درارتباط هستیم ...». و در باره علت حمایت خامنه ای از احمدی نژاد می افزاید: «.... امام علی می دانستند شمر قاتل امام حسین است اما با این همه او را فرمانده گردان لشکر خود کرد...» و «رسول خدا می دانستند که طلحه و زیبر چه کسانی هستند اما با این همه از آنان حمایت کردند...». و «رأی ولی فقیه به احمدی نژاد انتخاب بین فاسد و افسد بود...».
رهبر یکدست سنگ احمدی نژاد را بار اول پیش پای رفسنجانی انداخت. افاقه کرد. او را از راه بدر کرد تا «پیش خدا شکایت» کند. ۴سال بعد با همان یکدستی، سنگ سنگین ترشده احمدی نژاد را برای سران قدیمی نظام، رفسنجانی، موسوی، خاتمی و کروبی پرت کرد. اسم آنرا هم گذاشت «اعجاز الهی». سنگ از یکدست ضعیف افتاد روی پای «عمود خیمه نظام». چلاق بود، لنگ هم شد. قوز بالای قوز. گل بود به سبزه نیز آراسته شد و این است نتیجه «اعجاز الهی»، دفع فاسد به افسد.

وظیفه مانظام ولایت مطلقه فقیه به مدد «پترودلارهای» خونین و فساد عمیق تکنوکراتهای بیگانه و زد و بند با آنان و به اتکای خونریزی دائم هیچ نیروی متشکل و شناخته ای را در جامعه باقی نگذاشت و امروز هماوردی جز مقاومت ملی ندارد. به هر قیمتی می خواهد این نیروی مجرب و سازمانیافته، که بخش مهمی از آن در اشرف است را از سر راه بردارد. با داشتن چنین حریفی، پیشروی و عقب نشینی در روابط بین المللی و در تنظیم روابط درونی هیأت حاکمه ممکن نیست. بنابراین تنها یک راه برای این چلاق لنک باقی است، نابودی اشرف به هر قیمت.
امروز اشرف نقطه قدرت و در عین حال نقطه ضعف ماست. با ایجاد حفاظت برای اشرف ضعف ما به قدرت تبدیل می شود. تا امروز اراده خود را نشان داده ایم و مازنده از آنیم که آرام نگیریم.

Blog Archive