پیوندهای مفید

دنبال کننده ها

با پشتیبانی Blogger.

تروریست بودن رژیم اخوندی حاکم ایران  یا به کسی پوشیده نبوده یا بحد اقل به کمتر کسی پوشیده است.
هم چنین بر دیگر کسی پوشیده نیست که این رژیم توانسته تنها با اعمال ترور و ایجاد وحشت در داخل و خارج از ایران و با از روش دجالیت و مسخ کلمات  و واژه ها بر حکومت ننگین خود تا کنون ادامه دهد.
نیاز به یاد اوری نیست که هرگاه رژیم اخوندی چه از نظر داخلی و چه از نظر خارجی به بن بست میرسید راهگشائی را در انجام چنین عملیات تروریستی می یافت.
برای نمونه، زمانی  که امام آنها جام زهر جنگ خانمانسوز هشت ساله را سر کشید و با خطر اعتراضهای داخلی و اعتلای مقامت ایران روبرو گردید راه حل را در در فتوای ارتداد علیه سلمان رشدی نویسنده پاکستانی تبار مقیم انگلیس یافت تا توجهات جهانی را از مسائل داخلی ایران به خارج انتقال دهد.

یا باز هم برای مثال، با ایجاد عملیات تروریستی در خارج از کشور علیه اعضای مقاومت  از جمله دکتر کاظم رجوی و نقدی و سایرین از قبیل یا قاسملو و شرافکندی ... سعی داشت تا موانع اساسی بر سر راه خود در ورود به جامعه جهانی بردارد.
و نمونه های دیگر برای قدرت نمائی ، انفجار هواپیمای بوئینگ ۷۴۷" پان آمریکن" در سال  ۱۹۸۸ بر فراز لاکربی اسکاتلند، اگر چه به لیبی نسبت داده شد، انفجار مرکز یهودیان در بوینس ایرس در سال ۱۹۹۴  ویا انفجار برج خوبر در ریاض در سال ۱۹۹۶.
نمونه ها کم نیستند. اما ان چیزی که اکنون جالب به نظر میرسد این است که این رژیم  اکنون در اثر اعتلای مقاومت و تحریمهای اقتصادی انچنان محصور شده و عرصه را به خود تنگ میبیند که دیگر پنهان کاری ها را کنار گذاشته و شمشیر را از رو بسته است.
مطالب شکنجه گر سابق و روزنامه نگار و سر دبیر ورق پاره کیهان و نماینده "ولایت وقاهت" در این موسسه بازگو کننده بسیاری از حقایق است.
او درمطلبی که بصورت مکالمه با به اصطلاح "دوست مصری اش" در کیهان سه شنبه ۲۸ تیر ماه به چاپ رسانده چنین مینویسد:
ـ پرسید به نظر شما برای مقابله با این اقدام ضدانسانی آمریکا و اروپا چه کاری از ما ساخته است؟
ـ گفتم؛ چه می دانم؟ گفت؛ به دفاتر شرکت های هواپیمایی آمریکایی و اروپایی حمله ور می شویم و عرصه را بر این شرکت ها تنگ می کنیم.
بعد لبخندی زد و پرسید؛ موافقی؟ پاسخ دادم؛ چرا نه؟!
شریعتمداری سپس نتیجه میگیرد:
"چرا که تحریم تحویل سوخت به هواپیماهای جمهوری اسلامی ایران تنها به خاطر مقابله ایران اسلامی با آمریکا و اسرائیل صورت گرفته و می گیرد، بنابراین حمله به دفاتر شرکت های هواپیمایی آمریکا و اروپا به یقین درسی فراموش نشدنی برای قدرت های استکباری خواهد بود.“
به نظر میرسد که رژیم به قول معروف به سیم آخر زده و در پیش خود اینگونه نجوا می کند” آب که از سر ما گذشته، حالا یک وجب یا یک متر.

Blog Archive